7 Ağustos 2011 Pazar

Üniversiteyi Kazandım Ne Yapmalıyım?

Üniversiteyi Kazandım Ne Yapmalıyım?

Sence Dostum? Hayat Yeni Başlıyor. Ufak Bir Adım Atmaya Ne Dersin :)

ÜNİVERSİTEYİ KAZANDIM ŞİMDİ NE OLACAK ?

Üniversiteyi bu yıl kazananlar sizi ne bekliyor ?

Maddelere Ayıralım

1) Kazandığınız üniversitenin ilini, halkını, gelir kaynaklarını ( bunun anlamı geçim kaynağı öğrenci olan yerlerden korkun demek ) iyi araştırın . Kalacak , barınacak yerinizi iyi düşünün ( SİTEMİZDEN VE FORUMLARDAN YARARLANIN ) gittiğiniz şehirde okuyanlar varsa sorun soruşturun, ev nasıldır? yurt nasıldır ? diye ,,,, şahsen ben tercihimiz admini olarak gittiğim şehirdeki yurt ev şartlarından kat kat yüksekti, düşünün kaldığım yurt kyk yurduydu (  yüksek ücretli olan) bunları iyi araştırın gerektiğinde universitebolumleri.blogspot.com/ adresinden yardımcı olmaya çalışıcağız sizlere arkadaşlar.

2) Burs ve yurt konusuna gelelim arkadaşlar KYK ( kredi ve yurtlar kurumu ) ya kesinlikle başvurun, burs ve yurt olanakları bu başvuru sayesinde yüksektir, yani ne olursa olsun başvuru tarihlerini kaçırmayın ( başvuru tarihleri sitemizde mevcuttur. KYK yurtları genelde çooook ucuzdur. genel kyk yurtları fiatları 3 ay da bir ödenir ve aylığı 100 ytl civarıdır. ( bu yıl 99 dı her yıl başı artıyor ama 10 ytl geçmiyor .d ) zaten ödediğiniz paradana fazlasını fiş olarak geri alıyorsunuz ( anlamı ; günlük size kyk nın bütün yurtlarında sabah ve akşam fişi verirler bu fişler hergün verilir ve toplama kantinde harcama tutarınız günlük 5 ytl civarıdır bu da her yıl başı artyar yani hesap yapacak olursak 5x30=150 ytl sizin verdiğiniz para aylık 100 ytl karınız 50 ytl yani yurtlar her anlamda karlı çıkıyorsunuz .d ) , yüksek ücretli yurtların fiatlarıda sitemizde mevcuttur. ( yüksek ücretli kyk yurtlarıda 110-170 ytl arası olur ama yurt imkanları süperdir. ( Tavsiye edilir.. )

3) Üniversite içindede bir çok imkan tanıncak size bunları kaçırmayın. Ne gibi?  öğlen yemekleri filan üniversite neredeyse ücretsiz yemek veriyor bunları iyi araştırın ve kazanan siz olun.
Ayrıca bir çok üniversite kendi öğrencilerine partime çalışma imkanı sunuyor bunları iyi araştırın ve başvurun, benim bir çok arkadaşım ailesinden yardım almadan okuyor, yada benim gibi hem ailesi yardım ediyor ve çalışıyor çok para göz çıkartmaz .d sizde  böyle okuyun. . . okulun burslarıda mevcuttur bölüm bursu diye geçer ama kyk bursu dur, bunlara kesin başvurun %95 çıkar ( çünkü kimse bilmez 2 günlük başvuru diye asarlar duyuru panonuza hemen geçer ben başvurdum ve kazandım .d)

4) Arkadaş Seçimi ( Bence en önemli konulardan biri ) Arkadaş seçiminizi doğru yapın, full sizin sırtınızdan geçinmek isteyenler olacaktır, onlardan uzak durun, gerçek arkadaş sizinde kendisi gibi öğrenci olduğunu bilir ve samimidir. Bu konuda ne desek boş burdan size arkadaş seçiminde ne kadar yardımcı olabiliriz ki tanıdıkça   gerçek dostunuzu bulmanız dileğiyle..

Son Yıl Üniversite BİTMESİN!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder