8 Ağustos 2011 Pazartesi

2012 Ygs Türkçe Konuları

Genelde herkes ben yaparım dediği ders .d ama ben yapamam çünkü 1 soruyu 5 dk da çözerim matematik soruları 1 dk alırken türkçe sorularım en az 2-5 dk arasında çözerim neyse bu beni ilgilendiren bir konu ben yaparım demeyin arkadaşlar ösym mutlaka şaşırtır nası olsa yapıyorum hepsini yapmak verken neden ben yaparım ? Eşit ağırlık ve sözel öğrencilerinin en kötüsü 4 yanlış yapmalı arkadaşlar benim 6 yanlışım çıkmıştı berbat ama çok çalıştım yine yapamadım anlamıyorum hayatımda hiç kitap okumadım çok pişmanın geleceğimle oynamışım uzun sözün kısası önemli olan paragraf ve cümleden ne anladığınız sadece bu 2 kelime 30 soru demek gerisi dil bilgisi konuları onlara genelde herkes daha çok çalışır ama yanlışlar paragraf ve cümlede anlamdan çıkar zaten edebiyatın yarısı ygs o kadar yazar eser ezberliyorsun çıkmıyor ama türkçe iyi ise 30 nete yakın yapıyorsun hiç edebiyat çalışmadan anlamadım gitti.

Bu yazıyı okuyan anlamıştır zaten ?

» YGS Türkçe Konuları

1 SÖZÜN VE SÖZCÜĞÜN ANLAMI
1.a Sözün ve Sözcüğün Anlamı
2 CÜMLENİN ANLAMI
2.a Cümlenin Anlamı
3 PARAGRAF
3.a Paragraf
3.b Anlatım Bilgileri
4 AD SOYLU SÖZCÜKLER
4.a Ad
4.b Sıfat
4.c Adıl ( Zamir )
4.d Belirteç ( Zarf )
4.e İlgeç – Bağlaç – Ünlem
4.f Ad Soylu Sözcükler KARMA
5 EYLEMLER
5.a Eylemde Kip – Kişi – Zaman
5.b Bileşik Zamanlı Eylemler, Ekeylem
5.c Eylemin Yapısı
5.d Eylemsiler
5.e Eylemler KARMA
6 SÖZCÜĞÜN YAPISI
6.a Kökler – Ekler
6.b Basit – Bileşik – Türemiş Sözcükler
6.c Söz Yapısı KARMA
7 CÜMLENİN ÖĞELERİ
7.a Cümleyi Öğeleri
8 EYLEM ÇATISI
8.a Eylem Çatısı
9 CÜMLE ÇEŞİTLERİ
9.a Cümle Çeşitleri
10 ANLATIM BOZUKLUĞU
10.a Anlam Bozukluğu
11 SESBİLGİSİ – YAZIM
11.a Sesbilgisi
11.b Yazım
11.c Sesbilgisi – Yazım
12 NOKTALAMA
12.a Noktalama

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder